Модуль 4
У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення теми. Визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання склала перший варіант плану оцінювання.
Модуль 3
Працюючи над цим модулем я розробила перший варіант дослідницької діяльності учнів, виходячи із того, що дослідження повинно бути конкретним, мати результати, які можна досить легко проаналізувати та має бути значимим для учня і може бути використаним ним у реальному житті.
Модуль 3
Працюючи над цим модулем я розробила перший варіант дослідницької діяльності учнів, виходячи із того, що дослідження повинно бути конкретним, мати результати, які можна досить легко проаналізувати та має бути значимим для учня і може бути використаним ним у реальному житті.
Крім того, мною було розроблено варіанти
ключового, тематичних та змістових запитань. Учні, які будуть працювати над
проектом, будуть аналізувати та співставляти
дані, робити висновки.
Я планую доопрацювати діяльність учнів та
учителів, основні запитання у процесі роботи над наступними модулями.
Комментариев нет:
Отправить комментарий