воскресенье, 7 апреля 2013 г.

МОДУЛЬ 9 - 11

Модуль 11
З усього того, чому я навчилася  на цьому тренінгу,  на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення власних блогів та ведення вікі-сторінок, засвоєння навичок ХХІ століття. Я в захваті від ідеї формуючого оцінювання!

Тренінг ціікавий, інформативний, насичений.....!!!


Дуже дякую нашому тренеру  Прилуцькій Наталії Василівні!!!!



Модуль 10
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Знання і вміння, які я отримала за короткий час,  думаю,  зможу передати своїм учням,  і робота над проектами тепер буде проходити зовсім у іншому напрямку. При роботі з матеріалами цього модуля ми звернули увагу на необхідні педагогічні технології та прийоми навчання задля досягнення цілей навчання учнів за обраною темою. Обговорили, як керувати навчальним процесом у класі за допомогою комп'ютерних технологій. Я буду використовувати проблемні запитання, ретельно планувати процес навчання та самонавчання учнів. Планую більш ретельно опанувати роллю фасилітатора навчання учнів.

Модуль 9
У цьому модулі ми обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Я намагалась при внесенні змін до плану вивчення теми врахувати навчальні потреби різних учнів. У своєї роботі я завжди намагаюсь адаптувати навчальний процес до потреб різних учнів з метою підвищення мотивації саморозвитку. Я ознайомилась із перевагами формуючого оцінювання.
Цей матеріал мені був цікавий і надіюсь допомже у моїй професійній діяльності.





Комментариев нет:

Отправить комментарий